vývoj webových stránek

09.12.2012 14:01 Cílem Search-engine Optimization bude přivést na www stránky návštěvníky, bez návštěvníků je jakkoliv nádherný web nebožtík a bude na nic.Dnes už není důležité jestli návštěva přichází z google, bývají i další vyhledávače aol, seznam.cz, yahoo atd., načež tu máte socialní sítě jako bebo, twitter, pinterest a miliony dalších realizovatelných zdrojů návštěvnosti.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Mnoho manažérů webů vrážejí obrovské prostředky do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo jiných PPC systémů, bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webu, to je skutečně dobré, ale jestliže webová stránka není dobrá a nevede návštěvníka tam kam chceme, jsou to špatně investované peníze. Skvěle vytvořené www stránky prodávají, tedy plní svůj cíl. Na druhou stranu skvělý web bez návštěvníků také nám žádný profit nepřináší. A může být pozdě na to zjišťovat proč web nefunguje, když tolik investujeme do reklamy a seo. Zadejte proto vytvoření webových stránek opravdovým odborníků s bohatými referencemi od spokojených zákazníků.

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDlouhou čas byly (a neustále budou) základem seo, či spíše, faktory ovlivňující evaluaci webu a dohromady i jeho místo ve serp, linkbuilding, keywords, anchor text, authority. Ve běžném pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text předně. Na druhé straně v dnešní době už bude jasné, že váha anchor textu v odkazech ztrácí svou hodnotu - verifikovaný pravdivý údaj. Váha anchor textu se snižuje z příčin jeho jednoduché machinace a google se snaží takto omezovat účinek optimalizačních postupů. Můžeme spatřit, že google klade v první řadě maximální důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Budovat zpětné odkazy je obtížné, lidé (možná) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.